سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

فیلیپ جک بروکس (به انگلیسی: Phillip Jack Brooks)، (متولد ۲۶ اکتبر ۱۹۷۸)[۲] که با نام مستعار سی‌ام پانک (به انگلیسی: CM Punk) شناخته می‌شود، یک ورزشکار هنرهای رزمی ترکیبی، کشتی‌گیر حرفه‌ای سابق و نویسندهٔ کتاب مصور اهل ایالات متحده است. وی در حال حاضر تحت قرارداد با کمپانی یواف‌سی بعنوان جنگنده و کمپانی سی‌اف‌اف‌سی بعنوان گزارشگر می‌باشد. وی بخش عمده‌ای از دوران جوانی و بزرگسالی خود را در کمپانی کشتی‌کج دبلیودبلیوئی گذراند و در سال ۲۰۱۴ پس از کش‌وقوس‌های فراوان قرارداد خود را با این شرکت فسخ کرد.

پانک در این کمپانی به‌عنوان ششمین سوپراستار با طولانی‌ترین مدت زمان قهرمانی (با ۴۳۴ روز) شناخته می‌شود. بروکز ملحد و گیاه‌خوار است. او طرفدار دو آتیشه تیم هاکی شیکاگو بلک هاوکز است. در اوقات فراغتش کتاب‌های کمیک جمع‌آوری کرده و مطالعه می‌کند. او دوست نزدیک کلت کابانای کشتی‌گیر است.

او که خود در دنیای واقعی یک استریت اج محسوب می‌شود همواره در شخصیت کشتی اش چه در مواقعی که چهره محبوب یا منفور باشد در گفتگوها به ترک نوشیدنی‌های الکلی و سیگار اشاره می‌کند که در هر کدام از دو مواقع ویژگی‌های متفاوتی از این فرهنگ را نمایش داده و واکنش‌های متفاوتی از جمعیت دریافت می‌کند.

در مدت کار در «رینگ آو آنر» رابطه‌ای با شانون اسپوایل و تریسی بروک شاو داشت. بعد از رفتن به او وی دبلیو، شروع به قرار گذاشتن با ماریا کانلیس کرد.[ اما وقتی سی‌ام پانک به دبلیودبلیوای و برند ای‌سی‌دبلیو رفت از هم جدا شدند. سی‌ام پانک بعد از آن برای بیش از یک سال با «ایمی دوماس» (لیتا) رابطه داشت. در مارس ۲۰۱۰ مت هاردی اعلام کرد این دو دیگر با هم نیستند. در نوامبر ۲۰۱۱ در مصاحبه‌ای مجله ماکسیم اعلام کرد سی‌ام پانک با دیوای سابق، بث فینیکس رابطه دارد.

در آوریل ۲۰۱۳ اعلام شد سی‌ام پانک و لیتا دوباره پیش هم برگشته‌اند. اما در ادامه همین سال رابطه‌شان را تمام کردند. در دسامبر ۲۰۱۳ هم گزارش شد سی‌ام پانک اخیراً در رابطه‌ای با ای‌جی لی قرار دارد. بعدتر خبر نامزدی آن دو پخش شد و در تاریخ ۱۷ می ۲۰۱۴ هم سی‌ام پانک اعلام کرد که در ماه ژوئن با اِی‌جِی ازدواج خواهد کرد. سی‌ام پانک و ای‌جی در ۱۳ ژوئن ۲۰۱۴ طی مراسمی خصوصی با هم ازدواج کردند. پس از خروج سی‌ام پانک از کمپانی دبلیودبلیوای، ای‌جی لی نیز به همراه او از کمپانی خارج شد و قراردادش را فسخ کرد

او پس ۷سال در شوی رمپیج aew بازگشت

نویسنده
EDGERATEDR_2


نظرات شما عزیزان:

الهه بریت بیکر
ساعت9:58---31 مرداد 1400
سلام لطفاً بهترین مسابقات لزنر به مناسبت برگشتنش وهشت قهرمانی اش رابزارید
سمراسلام از راک رسلمانیا آسمکدان از کرت آنگل سمراسلام دوکمربند از جان سینا یونیورسال از گلدبرگ ویبار که رومن رینز به قهرمان سابق داد ویبار هم کیفش راکش کرد


طاها اصلاحی
ساعت21:32---30 مرداد 1400
سلام ممنون ک گذاشتین
EDGERATEDR_2منم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ شنبه 30 مرداد 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر